woensdag 27 juli 2011

Chocola

De zoektocht gisteren is succesvol geweest.
Er ligt prachtige vitrage op de bank. (Jullie begrijpen zeker al dat de woonkamer straks op een werkplaats gaat lijken ;). Meteen na thuiskomst heb ik de hele bubs in de wasmaschine gedaan. Ik maak er foto's van en plaats ze op de blog. In de winkel waar ik kort geleden iets had gezien ben ik geslaagd, maar onderweg hebben we ook nog andere zaken bezocht, waarna de achterbank gestaag voller werd...
Feit is dat er gewoon ook heel veel nieuw materiaal nodig is om tot een goed resultaat te komen.
Het is grappig hoe ik de laatste paar keren dat ik in een inbrengwinkel rondliep, met denkbeeldige oogkleppen op, recht op mijn doel af moest gaan, om niet weer vanalles te zien waar ik over na zou gaan denken. Dat is nu dus gelukt. Hoe bestaat het! :) Vóór deze hele onderneming begreep ik echt totaal niet wat
mensen leuk konden vinden aan die manier van winkelen, Meneer B. moest er tot voor kort nog steeds niets van hebben, maar krijgt er nu ook aardigheid aan. Vooral omdat je, als je door de meeste spullen heenkijkt, toch echt leuke dingen kunt aantreffen.
Nu heb ik alles wat nodig is en bezige weken voor de boeg. Het voelt alsof deze al voor de helft om is, maar ik ga proberen mijn doel te halen. Taart, taart, taart...... vooral die van "chocola" ziet er uit om op te eten.

liefs,

Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...