vrijdag 29 juli 2011

Moed....

...wat kan me gebeuren...

De dag is voor mij heel vroeg begonnen. Toen de vogels gingen zingen lag ik al een poosje wakker. Ik besloot dat het niet veel zin had om te proberen nog wat te slapen, omdat mijn gedachten steeds helderder werden.
Er speelden allerlei ideeën over een ander soort taarten door mijn hoofd, dus ben ik opgestaan. Het is leuk om nieuwe dingen te bedenken, maar ik ontdek vaak dat ik moed nodig heb om ze uit te voeren.
Ik ga het maar eens proberen, wat kan me gebeuren. De ideeën van vanmorgen waren er al eerder en voor mijn gevoel zijn ze wel bruikbaar.
Gisteren heb ik nog heel wat kunnen doen. Ik heb zes taarten tegelijk opgezet, in een soort van lopende-band-systeem. Dat ging goed.
Het werkte prettig omdat ik niet echt nog op onverwachte problemen kon stuiten.
Nu hier en daar nog wat details en dan kunnen ze bovenop gevuld worden.

Ik vind het fijn om 's morgens eerst rustig de dag te beginnen. Te ontbijten en dan iets te lezen om over na te denken en te bidden. Dat geeft me rust om door de dag mijn dingen te doen.

Mijn werktafel is weer opgeruimd, ik kon nog nauwelijks zien wat er eigenlijk allemaal op lag, dus nu kan ik weer verder.

Heb een hele fijne dag allemaal !

Liefs,






 Liefs Wilma.

De afbeelding van de Bijbeltekst is net als die in de sidebar afkomstig van Greenpaper. Met excuses voor het witte randje, ik moet nog heel veel leren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...