dinsdag 26 juli 2011

Taart

Onze eettafel staat vol met de materialen die ik nodig heb voor mijn eerste project.
Ik blijk toch nog een tekort aan wat spullen te hebben en vanmorgen gaan we wat winkels af, in de hoop vitrage te vinden. Die gebruik ik voor de taarten die ik in gedachten heb.
Vorig jaar heb ik er een paar gemaakt en ze zien er aantrekkelijk uit.
Omdat ze goed ogen en vrolijk zijn zullen ze in een winkel een mooi accent geven.
Ik hoop deze week een behoorlijk aantal te kunnen maken.
Mocht ik voor de vitrage niet slagen, dan zal ik een gedeelte anders moeten oplossen.
Daar laat ik ondertussen mijn gedachten over gaan.
We hebben al heel wat inbrengwinkels gevonden en regelmatig bezocht. Het is altijd weer spannend
wat je tegenkomt. Ik merk steeds dat ik rondloop en vanalles zie maar niet meteen iets koop.
Er gaat een dag, of meerdere voorbij met nadenken wat ik waarmee kan doen.
Dan volgt een tweede of een derde bezoek en is het afwachten of het materiaal er nog ligt.
Dat kon tijdens de periode van de Lyme dus niet, maar zo gaat het al twee en een half jaar.
Het is mijn eigen toko'tje, maar mijn andere helft vindt het gelukkig leuk om samen op stap te gaan.
Gisteren hebben we bij een bouwzaak prachtig stevig basismateriaal gevonden zodat ik goed kan werken.

tot morgen,   




Liefs, Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...