woensdag 19 december 2012

2/3 Victorian Christmas Fair 2012 "De Oranjerie" Zeijen ...vervolg



In maart van dit jaar heb ik de eigenares van "De Oranjerie" iets mogen laten zien van waar ik mee bezig was. Dat resulteerde in een uitnodiging voor deze Fair.
Begin september ben ik op mijn zolderkamer aan de slag gegaan. Daar heb ik sinds een paar maand een atelier (beetje groot woord hoor...... ;).
Om goed voorbereid te zijn voor een (voor mij) nieuw avontuur, moest er heel wat werk worden verzet. Uiteindelijk lagen er meer dan 250 cadeautjes klaar om mee te nemen.

De laatste jaren heb ik regelmatig om me heen aanmoedigingen gehad om te gaan verkopen.

Wat een bijzondere ervaring om een weekend zo aan de andere kant van een kraampje te staan.
De sfeer onder de stand houders was zo goed en vriendelijk.

Een grote verrassing en
bemoedigend was dat er op de vrijdagavond een man naar me toekwam op het moment dat ik mijn eerste producten in de kraam zette en onmiddellijk twee decoratie- speldenkussens (kopjes) reserveerde.

Hij vertelde dat hij ook gek is op kant, parels en alles wat Engels is.
Het bleek helemaal bij zijn beroep te passen.....
hij maakt replica's van antieke (zeg je dat wel van kleding ?...) kostuums.



Zaterdagmorgen hebben Meneer B. en ik Annette opgehaald om naar Zeijen te gaan.
Het was zo grappig toen zij, verkleed als dienstmeid, om de hoek kwam rennen,
met dikke sokken en op klompen. Ze zag er zó schattig uit !!
Om 11 uur begon het feest, want dat was het écht.



                                                                                                                                                Wát een sfeer....met werkelijk alles wat je je voorstelt bij een Charles Dickens verhaal.
Alles om en in "De Oranjerie". Wat een perfecte organisatie !!
Het was prachtig om zoveel mensen te zien en te spreken. Ik had niet durven hopen op zoveel lovende woorden. Ben er eerlijk gezegd nog steeds een beetje beduusd van.
(Maar misschien komt dat ook wel, omdat ik na drie en een halve maand eenzame opsluiting weer onder de mensen ben.....haha!!)

Even wat foto's van de "proefkraam" (in de zin van "eens kijken hoe het lijkt") die ik de donderdag daarvoor in de huiskamer heb opgezet.















Er is heel wat verkocht, maar ook nog veel over. Zeer binnenkort is er een webshop.
We zijn er mee bezig. Ik laat wat van de artikelen zien die er nog zijn.
Er waren mensen op de Fair belangstellend naar producten en het vervolg van mijn
                                                   "winkel".
                             Mijn email adres is shabbyroyale@gmail.com

Mail gerust als je iets wilt weten.


Click op de foto om te vergroten..


 

Siertaart (klein) .......Taartplateau





                                               Siertaarten (groot)
                                                 



                                                     
(Sier)Speldenkussens.


Kerstsokken



                                               Sieradendoosjes.


Notebooks en (My Ladies) Journals



(Kerst) Notebooks/"kerstkaart" Harten (stof en hout),
en onderzetters.


Binnenkort zijn er goede foto's van alle produkten.



Wordt vervolgd.

With Love,
            Wilma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...