dinsdag 2 augustus 2011

Flowerhunt



Click photo




Vanmiddag ga ik even kijken of ik weer wat materiaal kan vinden om verder te kunnen.
De bloemen raken op. Die koop ik nieuw, maar ze zijn niet altijd in dezelfde goede kleur in de juiste hoeveelheden te krijgen, op de plaatsen die voor mij geschikt zijn. Ik heb op dit moment nog acht taarten in aanbouw. Voor vier worden vandaag de basisvormen gemaakt die ik ga bekleden.
Dan kan het opbouwen weer beginnen.
Ik geniet van het proces en hoop dat ik mijn doel haal. Zoniet dan is het nog geen probleem, maar het is altijd leuk om weer met iets nieuws te beginnen en niet te lang in één werk te blijven hangen.












This afternoon I'll try to find material. I'm almost out of flowers. I buy them new, but the're not always available in the right color. I'm still busy with eight cakes.
Four baseforms will be made today, I love to decorate them. I enjoy the process and hope to reach my goal. If not...no problem,
but it's always fun to start something new.

Have a nice day everyone
With love, Wilma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...